A NÉGY KÖTELEZETTSÉG
- 1. Az első kötelezettség: az Eukarisztia átélése
Ez a kinyilatkoztatás pontosan és nagyon sokat közöl Jézusnak a Legszentebb Szentségben, a Katolikus Egyház Szívében való élő jelenlétéről.
A párbeszéd, amit Jézus íródeákjával folytat: „Eukarisztikus Himnusz az Ő Egyházához”.
A drága Szent Szív gyakran kéri, hogy térjünk vissza a hagyományhoz, és a pap kezeiből fogadjuk Őt, jó bűnbánat után, valódi tisztelettel a szájunkba, legalább egy térdhajlítás után, összetett kezekkel.
Az Evangéliumban írva van: „Hajoljon meg minden térd a mennyben, a földön és az alvilágban” (Fil 2,10).
„Azokat, akik megvallanak engem az emberek előtt, én is megvallom majd mennyei Atyám előtt” (Mt 10, 32-33)
Ezért lesz a Szent Szűz Jézusnak, a nem tisztelt Eukarisztikus Szeretetnek az Anyja, és arra is fény derül, hogy miért ez a jelenés a „legnagyobb”. A jelenés tartalma a legmélyebb kinyilatkoztatása annak, hogyan kell meggyógyítani az Egyházban az Eukarisztia iránti tiszteletlenség által ütött sebet. Ez „Mária sarka”, aki a Szeretetmozgalmon keresztül a Büntetést a nagy „Eukarisztikus Engeszteléssel” rövidíti meg, melyet azok a lélekáldozatok visznek végbe, akik saját magukat felajánlva akarják megvigasztalni Jézust. J „.. .Azt akarom, hogy megértsétek, hogy ehhez a Mozgalomhoz csatlakozhat bármely jóakaratú lélek, legyen közel, vagy távol... „ (1997. június 5-6-i üzenet).
Ez a Sátán és csatlósai által vadul gyűlölt Jelenés készíti elő Máriának és Jézusnak, a Két Egyesült Szent Szívnek a győzelmét.
2. Szűz Mária vérrel és olajjal könnyezése iránti tisztelet
A Szűzanya akarata, hogy ez a sajátos kötelezettség gyorsan elterjedjen, mert a Legfőbbje ezzel menti meg a világot és az Egyházat a nagy lelki hanyatlástól.
- 3. Jézus Szent Arcának jobboldali sebe iránti tisztelet
Az „Úrnő” ajánlja ezt Debórának, és Fia megígéri, hogy megszabadítja fájdalmaitól azt, aki gondol arra a fájdalmas botütésre, mellyel a katona megsebezte az arcát. (Mindmáig nem került lediktálásra semmilyen sajátos imádság, tehát belső emlékezésről van szó, hogy napközben néhány pillanatra felidézzük ezt a fájdalmat.)
- 4. A Mária-szoborból csepegő Szent Olaj iránti tisztelet.
J „...Olaj, Szent Olaj, melyet Anyám ad folytonosan a szenvedőknek, ma még inkább, mint egykoron, mikor Ő maga készítette tiszta kezeivel azt az enyhet adó kenetet, melyet szegény tanítványaimnak adott, kiknek ezzel kellett gyógyítaniuk a sebeket és magát az embert! Én magam parancsoltam nekik a kenet használatát, hogy a népnek ne legyen mersze támadni őket, szegény halászokat, hanem az olajat csodálva nagyobb legyen a hit iránt a hajlam és tanulnivágyás. Nem, nem az olaj volt, ami gyógyított, és ma sem az gyógyít. Isten volt és ma is Ő az Orvos, aki a gyógyulást kínálja. Az olaj eszköz volt, és számodra is az lesz, leányom és tanítványom.
Menj hát, és tanítsd meg papjaimat a megkenésre és az Istenhez való tartozás szépségére a Szent Kenet által, mely erőt ad minden ember hármas küldetéséhez: a királyi, az általános és szolgáló papi és a prófétai küldetéshez...” (1998. június 22-i üzenet).
J. „Siess a világba és ajánld fel a kenetet, mely az Ő Szeplőtelen és Átszúrt Szívéből ered ennek a tudatlan nemzedéknek a romlottsága miatt. Ő, a megerősítés tiszta Olaja, a Felszentelés Szent Olaja, a pokoli támadások sebeit gyógyító Olaj! Ó, Olaj, a Kegyelemtől távollévőt gyógyító könnyek forrása!
Bár tudnák testvéreid, micsoda ajándékot ajánlottam fel nekik, amikor az Olajat olyan örök Elhivatottsággá tettem, mely arra a helyre vezet majd benneteket, mely ét Én magam készítettem nektek, amikor feltámadtam és felmentem Atyám és a Vigasztaló Lélek Egébe!”